Gianni Versace, czyli włoska koncepcja mody

Rozwój Mediolanu w połowie XX wieku przekładało się jasno na rozwój centrum modowego w tym miejscu. Tak jak we Francji do Paryża ściągali najwięksi kreatorzy tak we Włoszech próbowali swoich sił w Mediolanie.

Właśnie w tym mieście swoje miejsce znalazł Gianni Versace, który w 1972 roku zaczął pracę w biznesie modowym rozwijającym się tak prężnie w Mediolanie. W tym okresie odzież z metką „made in Italy” zyskiwała swój status w innych częściach świata, a świeże i innowacyjne pomysły Gianniego znalazły uznanie wśród klientów.

To było podstawą do rozwoju domu mody Versace. Styl mody propagowany przez Versace to przede wszystkim podkreślanie kobiecości i jej seksapilu.

To ona stanowi centrum całego projektu, który tworzy wraz z osobą idealną jedność pełną gracji. Dzięki wykorzystaniu efektownych materiałów, dodatków i intensywnej kolorystyki niektórych kreacji kolekcje haute couture trafiają w gusta wielu ludzi, znajdują uznanie wśród potencjalnych klientów.

biznes-plan.planowanie.net.pl